Main menu

Konsument a rynek - marketing w dobie digitalizacji procesów rynkowych

KAR 2007

Zakres tematyczny konferencji
•    Uwarunkowania i efekty lojalności
•    Budowanie partnerstwa w biznesie
•    Kształtowanie lojalnych postaw w praktyce
•    Satysfakcja klientów źródłem lojalności
Rada Programowa Konferencji
prof. dr hab. Sylwester Makarski - Uniwersytet Rzeszowski - przewodniczący
prof. dr hab. Maria Grzybek - Uniwersytet Rzeszowski
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
prof. dr hab. Alicja Kusińska - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji
doc. dr hab. Martin Mizla - Uniwersytet w Bratysławie
prof. dr hab. Genowefa Sobczyk - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Stanisław Sroka - Prezes TRANSSYSTEM S.A.
prof. dr hab. Aniela Styś - Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
prof. dr hab. Jan W. Wiktor - Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Komitet organizacyjny
dr Wiesława Kuźniar
dr Grzegorz Hajduk – Sekretarz Konferencji
dr Piotr Cyrek

Miejsce i termin konferencji:
Obiekty sanatorium "DEDAL" w Polańczyku
24-26 czerwca 2007


W dniach 24-26 czerwca 2007 gościliśmy w Polańczyku ponad 80 przedstawicieli 22 ośrodków naukowych oraz innych dostojnych gości zainteresowanych tematyką konferencji. Celem konferencji była prezentacja aktualnych wyników badań nad uwarunkowaniami i przesłankami lojalności oraz organizacyjnymi aspektami kształtowania lojalności. Obrady odbywały się w formie sesji plenarnej, trzech debat i dyskusji panelowych. Trafność wyboru tematyki konferencji potwierdzona została zarówno poprzez szerokie zainteresowanie ze strony świata nauki tą inicjatywą, jak i wysoki poziom merytoryczny obrad w trakcie konferencji, co daje nam - organizatorom - wiele powodów do satysfakcji.

W związku z konferencją zostały wydane dwie publikacje:
Handel Wewnętrzny, numer specjalny, czerwiec 2007, pod redakcją naukową Sylwestra Makarskiego
oraz Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, pod redakcją Sylwestra Makarskiego, Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów 2007.

  • 01_rejestracja
  • 05_obrady
  • 11_obrady
  PATRONAT:            PARTNERZY:   
rektorUR     herb        LOGO przemysl                  podkarpackie     gospodarka  
Rektor Uniwersytetu Rzeszowskiego Marszałek Województwa Podkarpackiego Prezydent Przemyśla   Województwo Podkarpackie Gospodarka Podkarpacka

 

 

OGRANIZATORZY:

  logo katedra                                klaster logo