Konsument a rynek – marketing w dobie digitalizacji procesów rynkowych

KAR 2009

W 2009 r. mieliśmy okazję organizować konferencję pt. „KONSUMENT A RYNEK – Efekty działań marketingowych”.

W dniach 28-30 czerwca gościliśmy w Iwoniczu blisko 80 przedstawicieli świata nauki. Zarówno poziom merytoryczny obrad jak i organizacji całego przedsięwzięcia, dał nam – organizatorom wiele powodów do satysfakcji. Zebraliśmy sporo przychylnych opinii i pozytywnych recenzji ze strony uczestników konferencji.

Udział w Konferencji wzięli przedstawiciele następujących ośrodków naukowych:

  • Akademia Ekonomiczna w Katowicach
  • Akademia Górniczo-Hutnicza
  • Akademia Leona Koźmińskiego
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Ekonomická univerzita v Bratislave
  • Instytut Badań Rynku Konsumpcji i Koniunktur
  • Keele University
  • Politechnika Białostocka
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Koszalińska
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Łódzka
  • Politechnika Warszawska
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Szkoła Główna Handlowa
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny

W gronie dostojnych gości znaleźli się również: 

  • dr hab. Aleksander BOBKO prof. UR – Prorektor ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą; 
  • dr hab. Grzegorz ŚLUSARZ prof. UR, Dziekan Wydziału Ekonomii; 
  • Paweł Pernal – Burmistrz Gminy Iwonicz Zdrój; 
  • Stanisław Sroka  – Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny firmy Transsystem. 

Zakres tematyczny konferencji 

Blok I – Uwarunkowania skuteczności marketingu 

  • Ekonomiczne determinanty skuteczności działań marketingowych
  • Innowacje w zarządzaniu marketingiem
  • Integracja działań marketingowych

Blok II – Ocena efektów stosowania marketingu 

  • Metody pomiaru efektów działań marketingowych
  • Ocena skuteczności marketingu
  • Ocena efektywności marketingu

Rada Programowa Konferencji:
prof. dr hab. Sylwester Makarski, Uniwersytet Rzeszowski – przewodniczący
prof. dr hab. Maria Grzybek, Uniwersytet Rzeszowski
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
prof. dr hab. Jerzy Kisielnicki, Uniwersytet Warszawski
prof. dr hab. Alicja Kusińska, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
doc. dr hab. Martin Mizla, Uniwersytet w Bratysławie
prof. dr hab. Genowefa Sobczyk, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
prof. dr hab. Aniela Styś, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
prof. dr hab. Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie             

Komitet organizacyjny
dr Grzegorz Hajduk – przewodniczący
dr Sławomir Dybka
dr Wiesław Szopiński
dr Piotr Cyrek

PATRONAT:

PARTNERZY:

OGRANIZATORZY: