Konsument a rynek – marketing w dobie digitalizacji procesów rynkowych
KAR 2009
W 2009 r. mieliśmy okazję organizować konferencję pt. „KONSUMENT A RYNEK – Efekty działań marketingowych”.
W dniach 28-30 czerwca gościliśmy w Iwoniczu blisko 80 przedstawicieli świata nauki. Zarówno poziom merytoryczny obrad jak i organizacji całego przedsięwzięcia, dał nam – organizatorom wiele powodów do satysfakcji. Zebraliśmy sporo przychylnych opinii i pozytywnych recenzji ze strony uczestników konferencji.
Udział w Konferencji wzięli przedstawiciele następujących ośrodków naukowych:
- Akademia Ekonomiczna w Katowicach
- Akademia Górniczo-Hutnicza
- Akademia Leona Koźmińskiego
- Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
- Ekonomická univerzita v Bratislave
- Instytut Badań Rynku Konsumpcji i Koniunktur
- Keele University
- Politechnika Białostocka
- Politechnika Gdańska
- Politechnika Koszalińska
- Politechnika Lubelska
- Politechnika Łódzka
- Politechnika Warszawska
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
- Szkoła Główna Handlowa
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
- Uniwersytet Łódzki
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
- Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
- Uniwersytet Rzeszowski
- Uniwersytet Szczeciński
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
- Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
- Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
- Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny
W gronie dostojnych gości znaleźli się również:
- dr hab. Aleksander BOBKO prof. UR – Prorektor ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą;
- dr hab. Grzegorz ŚLUSARZ prof. UR, Dziekan Wydziału Ekonomii;
- Paweł Pernal – Burmistrz Gminy Iwonicz Zdrój;
- Stanisław Sroka – Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny firmy Transsystem.
Zakres tematyczny konferencji
Blok I – Uwarunkowania skuteczności marketingu
- Ekonomiczne determinanty skuteczności działań marketingowych
- Innowacje w zarządzaniu marketingiem
- Integracja działań marketingowych
Blok II – Ocena efektów stosowania marketingu
- Metody pomiaru efektów działań marketingowych
- Ocena skuteczności marketingu
- Ocena efektywności marketingu
Rada Programowa Konferencji:
prof. dr hab. Sylwester Makarski, Uniwersytet Rzeszowski – przewodniczący
prof. dr hab. Maria Grzybek, Uniwersytet Rzeszowski
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
prof. dr hab. Jerzy Kisielnicki, Uniwersytet Warszawski
prof. dr hab. Alicja Kusińska, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
doc. dr hab. Martin Mizla, Uniwersytet w Bratysławie
prof. dr hab. Genowefa Sobczyk, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
prof. dr hab. Aniela Styś, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
prof. dr hab. Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Komitet organizacyjny
dr Grzegorz Hajduk – przewodniczący
dr Sławomir Dybka
dr Wiesław Szopiński
dr Piotr Cyrek
