Main menu

Konsument a rynek - marketing w dobie digitalizacji procesów rynkowych

KAR 2009

W 2009 r. mieliśmy okazję organizować konferencję pt. „KONSUMENT A RYNEK – Efekty działań marketingowych”.

W dniach 28-30 czerwca gościliśmy w Iwoniczu blisko 80 przedstawicieli świata nauki. Zarówno poziom merytoryczny obrad jak i organizacji całego przedsięwzięcia, dał nam – organizatorom wiele powodów do satysfakcji. Zebraliśmy sporo przychylnych opinii i pozytywnych recenzji ze strony uczestników konferencji.

Udział w Konferencji wzięli przedstawiciele następujących ośrodków naukowych:

  • Akademia Ekonomiczna w Katowicach
  • Akademia Górniczo-Hutnicza
  • Akademia Leona Koźmińskiego
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Ekonomická univerzita v Bratislave
  • Instytut Badań Rynku Konsumpcji i Koniunktur
  • Keele University
  • Politechnika Białostocka
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Koszalińska
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Łódzka
  • Politechnika Warszawska
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Szkoła Główna Handlowa
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny

W gronie dostojnych gości znaleźli się również: 

  • dr hab. Aleksander BOBKO prof. UR - Prorektor ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą; 
  • dr hab. Grzegorz ŚLUSARZ prof. UR, Dziekan Wydziału Ekonomii; 
  • Paweł Pernal - Burmistrz Gminy Iwonicz Zdrój; 
  • Stanisław Sroka  - Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny firmy Transsystem. 

Zakres tematyczny konferencji 

Blok I - Uwarunkowania skuteczności marketingu 

  • Ekonomiczne determinanty skuteczności działań marketingowych
  • Innowacje w zarządzaniu marketingiem
  • Integracja działań marketingowych

Blok II - Ocena efektów stosowania marketingu 

  • Metody pomiaru efektów działań marketingowych
  • Ocena skuteczności marketingu
  • Ocena efektywności marketingu

Rada Programowa Konferencji:
prof. dr hab. Sylwester Makarski, Uniwersytet Rzeszowski - przewodniczący
prof. dr hab. Maria Grzybek, Uniwersytet Rzeszowski
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
prof. dr hab. Jerzy Kisielnicki, Uniwersytet Warszawski
prof. dr hab. Alicja Kusińska, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
doc. dr hab. Martin Mizla, Uniwersytet w Bratysławie
prof. dr hab. Genowefa Sobczyk, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
prof. dr hab. Aniela Styś, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
prof. dr hab. Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie             

Komitet organizacyjny
dr Grzegorz Hajduk - przewodniczący
dr Sławomir Dybka
dr Wiesław Szopiński
dr Piotr Cyrek

Konferencja Konsument a rynek, 2009 r.

KAR 2007

Zakres tematyczny konferencji
•    Uwarunkowania i efekty lojalności
•    Budowanie partnerstwa w biznesie
•    Kształtowanie lojalnych postaw w praktyce
•    Satysfakcja klientów źródłem lojalności
Rada Programowa Konferencji
prof. dr hab. Sylwester Makarski - Uniwersytet Rzeszowski - przewodniczący
prof. dr hab. Maria Grzybek - Uniwersytet Rzeszowski
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
prof. dr hab. Alicja Kusińska - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji
doc. dr hab. Martin Mizla - Uniwersytet w Bratysławie
prof. dr hab. Genowefa Sobczyk - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Stanisław Sroka - Prezes TRANSSYSTEM S.A.
prof. dr hab. Aniela Styś - Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
prof. dr hab. Jan W. Wiktor - Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Komitet organizacyjny
dr Wiesława Kuźniar
dr Grzegorz Hajduk – Sekretarz Konferencji
dr Piotr Cyrek

Miejsce i termin konferencji:
Obiekty sanatorium "DEDAL" w Polańczyku
24-26 czerwca 2007


W dniach 24-26 czerwca 2007 gościliśmy w Polańczyku ponad 80 przedstawicieli 22 ośrodków naukowych oraz innych dostojnych gości zainteresowanych tematyką konferencji. Celem konferencji była prezentacja aktualnych wyników badań nad uwarunkowaniami i przesłankami lojalności oraz organizacyjnymi aspektami kształtowania lojalności. Obrady odbywały się w formie sesji plenarnej, trzech debat i dyskusji panelowych. Trafność wyboru tematyki konferencji potwierdzona została zarówno poprzez szerokie zainteresowanie ze strony świata nauki tą inicjatywą, jak i wysoki poziom merytoryczny obrad w trakcie konferencji, co daje nam - organizatorom - wiele powodów do satysfakcji.

W związku z konferencją zostały wydane dwie publikacje:
Handel Wewnętrzny, numer specjalny, czerwiec 2007, pod redakcją naukową Sylwestra Makarskiego
oraz Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, pod redakcją Sylwestra Makarskiego, Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów 2007.

  • 01_rejestracja
  • 05_obrady
  • 11_obrady

KAR 2005

Konferencja Naukowa
"KONSUMENT A RYNEK -
Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości"

Iwonicz Zdrój,
26-28 czerwiec 2005

Miejsce i termin konferencji:

Sanatorium Uzdrowiskowe WISŁA IWOPOL
26-28 czerwca 2005
Iwonicz Zdrój, ul. Ks. J. Rąba 24

Rada Programowa Konferencji

prof. dr hab. Sylwester Makarski,
Uniwersytet Rzeszowski - przewodniczący
prof. dr hab. Maria Grzybek
Uniwersytet Rzeszowski
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
prof. dr hab. Mirosław Łaguna
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
doc. dr hab. Martin Mizla
Uniwersytet w Bratysławie
prof. Małgorzata Niepokulczycka
prezes Rady Krajowej Federacji Konsumentów
prof. dr hab. Genowefa Sobczyk
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Komitet organizacyjny

prof. dr hab. Sylwester Makarski - przewodniczący
dr Bogdan Wierzbiński
dr Piotr Cyrek
dr Grzegorz Hajduk - sekretarz
Zakres tematyczny konferencji

Jakość w koncepcji marketingu-mix
Jakość narzędziem walki o konsumenta
Jakość przesłanką decyzji nabywców

W dniach 26-28 czerwca 2005 gościliśmy w Iwoniczu Zdroju ponad 80 przedstawicieli świata nauki oraz innych dostojnych gości zainteresowanych tematyką konferencji, jak również reprezentantów najważniejszych regionalnych mediów. Zarówno poziom merytoryczny obrad jak i organizacji całego przedsięwzięcia, dało nam – organizatorom wiele powodów do satysfakcji.

 

  • 02_otwarcie
  • 34_sala
  • 81_Komitet
  PATRONAT:            PARTNERZY:   
rektorUR     herb        LOGO przemysl                  podkarpackie     gospodarka  
Rektor Uniwersytetu Rzeszowskiego Marszałek Województwa Podkarpackiego Prezydent Przemyśla   Województwo Podkarpackie Gospodarka Podkarpacka

 

 

OGRANIZATORZY:

  logo katedra                                klaster logo